. Novel Approach is the online workshop I am taking with Tammy Garcia. Detail of one of the pages I've been working on . Ahh, it feels good to dive in! Voici la couverture : . I'm taking a Daisy Yellow online course called: Groovy Grunge. I am trying all kinds of things I have never done before and enjoying in immensely. Messages Blogs altered book : Tous les articles contenant le tag altered book. I signed up for Tammy Garcia's workshop Novel Approach because it sounded interesting: An Art Journal/Altered Book workshop. Plus, I love the fact that it is truly, a work-at-your-own pace class . I'm taking an Altered Book Art Journaling course with Tammy Garcia called Novel Approach. Mailarts envoyés 2008 plus mis à jour", la photo "Broizine - Voeux 2008" de l'album "1a. Les meubles en carton", J'adore tout ce que tu fais en particulier, la photo "L'étagère Elmer" de l'album "4. I think it's good . J'ai d'abord accroché tout un tas de fibres sur les spirales, fait la couverture puis attaqué l'intérieur. I am enjoying moving through the lessons at my own pace and practicing skills I am not adept at yet via the Novel Approach Workshop. creations peintures mixed media collages atc artsquares inchies livres alterés sont mes principales occupations un vrai bonheur, Les entreprises, collectivités et associations, Publiez souvent, et des articles exclusifs, Optimisez vos articles pour leur référencement, Faites-vous référencer sur les annuaires et listes de blogs. . SOLD: Altered Book With French Ephemera No-Fail New Year’s Resolutions Part 2: The Practical Stuff How to Make No-Fail New Year’s Resolutions That Will Change Your Life . After a few weeks absence, finally this week I enjoyed working on a few prompts from the challenge Color Me Positive  that I had not been able to do yet. Vous avez déjà un Overblog, connectez vous, Parc Naturel du Verdon : propose 8 rendez-vous en ligne pour la révision de la Charte, Se réveiller des manipulations spirituelles, "Affaire Bermes : deux sœurs pour un seul homme" au sommaire d'Enquêtes Criminelles ce soir sur W9. Comme je ne connais pas la vraie technique pour faire un altered book, je me suis débrouillée. . saving some things for our pages later . Résultat, j'ai fait 30 pages de mon altered book en seulement 2 jours !! In every class, you will get all of the scoop on creating books with found materials, designing unique covers and closures, adding pages, adding pockets, embellishments and more. Mailarts envoyés 2008 plus mis à jour". This course is about art journaling and acrylic paint techniques done in a hardback book, altering it. See more ideas about Altered books, Art journal, Handmade books. Elle me dit qu'elle aime bien le mixed média et ce que je fais en général donc ça devrait aller ... mais j'ai quand même un doute glop glop ... creations peintures mixed media collages atc artsquares inchies livres alterés sont mes principales occupations un vrai bonheur. . Aug 15, 2020 - Explore Carolyn Riske's board "Altered Books, Journals, Blogs", followed by 559 people on Pinterest. Blog > Tags > a > altered book . Comme d'habitude quand je commence un truc je me mets à fond dedans et j'en fais presque jours et nuits. Allez encore 2 jours à tenir et je mettrai en ligne le cadeau fait pour l'annif de ma soeur ... I have also done Tammy's paper prompts and  ICAD challenges -so much fun! I really like that! Home Get Creative With Me Blog Shop for Goodies The Beehive Library. Ben voilà ça y est je me suis lancée. . It has taken some getting used to at first, not being in the same place as everyone in the course, but you know what? . Login. J'ose pas le mettre avant le 22 car je sais qu'elle passe ici de temps en temps donc ça serait dommage de gâcher la surprise. . I really like how she has presented the course, building skills & inspiring ideas as we go. I've been continuing to work in a couple of Altered books under the guidance of Tammy Garcia and her "Novel Approach" online workshop. I really enjoy the Daisy Yellow Workshops. . orion. "Hold up" Le Film reportage sur la Covid 19. OverBlog est une plateforme de blogs, active et en pleine évolution. Altered Books & Junk Journals - A new theme every month! Vivement samedi soir quand même !! Qu'est ce un safran en navigation, non pas l'épice ! Thank goodness it is work-at-your-own-pace! I am continuing with Tammy Garcia's online course called Novel Approach -slow but sure, at my own pace. Voici la couverture : Je suis partie d'un petit carnet relié par des spirales acheté dans une farfouille. One of the things Tammy requested we do to get started was to collect items that appealed to us and create a collage out of some of them . . You can move through the lessons at your own pace and there's also a Facebook group for sharing your art or asking questions -super! I love it! There's something quite inspiring about someone else showing me things to do in a medium I've worked in before. I like both of these things . . J'ai d'abord accroché tout un tas de fibres sur les spirales, fait la couverture puis attaqué l'intérieur. English français Deutsch español ... Accueil » Tags » Altered book. . Je suis partie d'un petit carnet relié par des spirales acheté dans une farfouille. - updates on my creative projects SUBSCRIBE (click) and posts will be sent to you via email! I got caught up over a couple of days and that felt good. Mailarts envoyés 2008 plus mis à jour, 5 - ATC et cartes en tout genre reçues - traded, Laissez parler les p'tits papiers la li la la, tu en colle deux côte à côte et puis tu renforce, la photo "La méridienne de Lada" de l'album "4. I've only just started, but highly recommend it. Junk Journal of the Month Club. Découvrez les meilleurs blogs Altered book sur OverBlog. . . Je suis excitée comme une puce car je me demande qu'elle va être sa réaction face à ce cadeau un peu spécial quand même. Résultat, j'ai fait 30 pages de mon altered book en seulement 2 jours !!